torstai 1. lokakuuta 2015

Ulko-ovet

Jee, kiva kun nyt on joka päivä jotain uutta kuvattavaa raksalla. Tänään olivat laittaneet ulko-ovet paikoilleen. Vain kodinhoitohuoneen ovi jätettiin vielä vaihtamatta, koska siitä kuljetaan pääasiassa nyt raksa-aikana. Yksi ovi oli valitettavasti vääränlainen. Kylppärin ulko-oven piti olla mattalasilla, jotteivät suihkuttelijat näkyisi naapuriin, mutta jostain syystä se oli tullut kirkkaalla lasilla. Soitto Jukka-taloille, ja asia kunnossa, uusi ovi tulee pikimmiten. Olimme selkeästi tilanneet mattalasisen, jokin inhimillinen virhe vain sattunut jossain kohtaa.


Keittiön ovi - Kylppärin ovi

Vähän turhan hyvin tästä kyllä ulos näkyy... :)

Pääovi sisältä - Keittiön ovi sisältä


Kävin yläkerrassakin kuvaamassa meidän makkarin parvekkeen oven ja vaatehuonetta. Tuolle seinälle missä ulko-ovi on, tulee parkettia, siksi sitä ei ole pintakäsitelty mitenkään.

Meidän makkarin ovi partsille

Parveke - Vaatehuone

Portaita alaspäin tullessa tajusin miten hieno kuvakulma portaiden mutkasta löytyikään. Voi vitsi. Mun suunnittelema talo. Uskomatonta... Mä oon oikeesti ihan koko elämäni haaveillut talosta, ette arvaa kuinka monta suunnitelmaa on ajan saatossa tullut tehtyä. Ensimmäiset tein ruokapöydän ääressä ehkä kolme-neljävuotiaana kun äiti alkoi suunnitella meille uutta kotia. Pohjapiirrosten suunnitteleminen oli mun ja äidin harrastus vielä kun olin teini-iässä ja kaikki asuntomessulehdet kahlattiin kannesta kanteen, vaikkei meillä ollut enää tarkoitus kotoa mihinkään muuttaa. Millimetripaperia kului... :D


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...